Trött, fotosugen, hästsugen, sliten. God in Heaven.

2010-02-10 | 20:20:02 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu har jag precis skrivit klart min engelskaredovisning och tidigare ikväll tränade jag core! Det är skitjobbigt och jag får sån fet träningsvärk (lagom till ridningen imorrn...) men det är värt det.

Nu sitter jag här och drömmer mig bort mot varmare tider med hästar (jag vet jag tjötar om dem) och har en stor fotolust. Får ta tag i mig själv snart. Har vi ingen studiedag i skolan? :( Jag vill ju upp till stallet och fota hestarna!

Påtal om skola, imorgon är det engelska och svenska, suck. Vi alla vet väl hur jag tycker om svenska numera? Eller, hur ska ni kunna veta det? Jag vet i alla fall!

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback