Who's to say when you get older, that you have to follow convention?

2010-02-11 | 14:44:23 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sitter på svenskan. 40 minuter kvar ungefär och jag lyssnar på Katie Melua. Har precis gjort lite ändringar på bussbloggen. Gå gärna in och titta där :) Länkar till den i slutet av inlägget.

Dagen har faktiskt varit rätt bra. Alla verkar vara rätt trötta och sega nu, men det är rätt okej ändå, eftersom det är slutet på skoldagen nu. Fått nya uppgifter i både engelska och svenska till nästa vecka. Det är för mycket nu i skolan. Måste jobba så in i helvete nu till nästa vecka. Och om jag inte hinner klart hoppas jag att de inte slår ihjäl mig.

Åker i vilket fall snart hem, sen är det vidare till stallet. Finally.

---

Gå in på min bussblogg och lämna en kommentar eller bara rekommendera den till andra om ni tycker den är bra.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback