Am I a part of the cure, or am I part of the disease.

2010-01-21 | 19:45:24 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu har jag suttit med mina nya blogg och lekt lite med designen till den! Dock är den långt ifrån klar då jag inte fått ett svar på headern. Mailade nämnligen en annan tjej om hon kunde måla en bild åt mig x)

Vilket fall som helst, jag gjorde faktiskt inte den här bloggen helt för min fritid. Vi fick i uppgift i skolan att göra en blogg som hade ett ovanligt tema. Alltså inte mode, skvaller eller liknande. Så jag skapade miljontal.blogg.se! Och där skriver jag ner miljontals saker man kan göra på en buss. Kolla gärna in där.

Nu ska jag arbeta med naturkunskapen och förshoppningsvis få den klar. Annars får jag banne av Karolin.

Saknar och längtar efter Bobhjärtat. Vill kunna vara med honom nu <3

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback