And when you went I became a hopeless drifter.

2010-01-20 | 09:13:01 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag saknar Bob! Vill mysa med honom idag.

Sitter i skolan, snackar om InDesign, inte speciellt kul. Torbjörn förklarar fruktasvärt segt så jag orkar inte lyssna x) Han har inte kommit någonstans ännu, vilket är lamt. Är på något konstigt vis jävligt trött idag, trots att jag gick och la mig innan tio igårkväll (halv-tjugo i för att vara mer specifik, inte för att det var så specifikt men ah). Ville i vilket fall som helst bara stanna hemma och sova idag på morgonen, mer än vanligt.

Idag ska jag bara hem och sova och slappa och plugga på grejer som ska vara klara den här veckan. Har varit dålig på att jobba nu, måste skärpa mig lite. Blir så mycket på en gång bara...

Tror jag, Julia och Andreas ska leka lite i fotostudion idag? I hope so!

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback