Animal Cops i USA.

2010-01-06 | 23:12:10 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Animal Cops är nog ett av mina favoritprogram i nuläget. Och bäst är Houston SPCA! Har ni inte tittat på det rekomenderar jag er verkligen att göra det. Går på Animal Planer titt som tätt. Handlar om vanvårdade djur som blir omhändertagna och blir förhoppningsvis adopterade. Asbra är det i alla fall.

Det var det enda jag tänkte skriva nu, lite reklam (a) Påtal om djur ska jag ju skaffa två hundar när jag flyttar hemifrån. En Japansk Spets och en Grand Danois (alla som har sett Scoby Doo har sett en Grand Danois)! Lägger in två bilder på de olika raserna så ni får se hur underbara de är :*


En Japansk Spets som valp.


Och en vuxen! :D


Grand Danoisvalpar! :'D Så söta.


Och här är en vuxen Grand Danois.
Dessa hundarna är för övrigt världens största hundras! Coolt va? :D

Bilderna är tagna från Google och jag har ingen upphovsrätt till dem.


Kommentarer
Postat av: Sophie

fyfan vad äcklig snygg header!!!!

2010-01-08 @ 02:31:38
URL: http://uttjatat.blogg.se/

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback