Bra dag = glad Frida!

2010-01-10 | 21:53:53 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har varit en jättebra dag förrutom några magsmärtor och att Bob åkte hem! Hade fodringen i stallet idag så var uppe med tuppen men det gör inte mig så mycket, bara jag får sova igen det sen x) Blev ju inte så mycket sömn inatt eftersom vi kom hem sent.

Red Cadde innan också. Han var jätteduktig! Mjuk, fin och lyssnade bra förutom någon gång när han blev lite överentusiastisk när vi galopperade över en bom på mittvolten x) Haha. Annars skötte han sig faktiskt fint. Släppte honom i manegen efter när jag skulle plocka in bommen och han följde efter som en hund. Sjukt gulligt!

Imorrn är det skola igen och jag längtar väl inte precis. Prov det första som händer. Menmen, skönt att få det överstökat! Hoppas bara det går bra för jag har inte pluggat något, fail men ändå.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback