Du vet jag är alltid tryggast när du är en liten bit ifrån.

2010-01-05 | 22:36:45 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ligger i sängen hemma i Alvesta och lyssnar på musik: Kent, Winnerbäck, Thåis, Håkan och Lasse Lindh. Löjligt bra!

Fick tillbaka min urinvägsinfektion på riktigt idag. Åkte in till jourläkarna och fick penicilin - igen. Ska dock göra en ultraljudsundersökning för att se om man kan hitta vad det är som gör att jag får det hela tiden. Blev arg på läkaren och skällde lite på honom. Men han brydde sig inte så mycket.

-

"Vi kan prata i timmar om sånt vi tror vi saknar, och om hur staden och vardagslivet till slut stal all vår ungdom och all vår kärlek. Men vi var inte menade att slåss vi var menade att älska, och jag hatar mig själv när jag hör mig gnälla på dig för nån skitsak."



Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback