Future sound.

2010-01-22 | 14:17:32 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sitter på naturkunskapen nu och äcklas av Andreas. Han rapade mig nyss i ansiktet och lorskade i en påse. Usch, usch, usch. Skriver annars på uppsatsen vi skulle lämna in idag. Karolin sa att vi inte får gå härifrån om vi inte lämnat in den, så det är nog bäst att fortsätta nu.

Lägger in en bild från när jag och Andreas tog kort nu i veckan.


Kommentarer
Postat av: Elin [glasartad]

Svar: Du ville ha kontakt med mig via mejl? Har för tillfället ingen riktigt bra mejladress att använda, men [email protected] får fungera tills vidare. Säg gärna till här i bloggen att du mejlat mig, så att jag kollar upp det! ;D



Förresten, vilken snygg tröja du har, undras vem som har en likadan.. ;)

2010-01-23 @ 14:56:49
URL: http://glasartad.blogg.se/

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback