Hon kommer aldrig tillbaka, det är mitt eget fel.

2010-01-06 | 21:08:14 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu sitter jag med min hemsida och har uppdaterat den yttepyttelite. Så har jag gjort en ny alternativ layout. Blir faktiskt nöjd tror jag! Och för er som undrar ändrar jag allt pga att jag inte trivdes med den. Tyckte den var ful och tråkig x) Den jag gör nu är väl iofs inte roligare men... Ja. Vi får se!

Bob tyckte den var tråkig och andreas snygg så jag vet inte riktigt. Ni får inte något smakprov heller (6) Få gå på vad jag tycker själv helt enkelt.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback