I wasn't here.

2010-01-31 | 20:28:32 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sitter i soffan och kollar på Untamed & Uncut. Ett program på Animal Planet. Såklart.

Bob åkte hem tidigare idag, det var inte kul. Blev ännu sämre när vi kom till stationen och fick veta att tåget hade ersatts med buss. Så nu sitter han på bussen och lär göra det i någon timme eller två till. Tycker fruktansvärt synd om honom...

Imorgon är det i alla fall skolan igen. Och jag måste verkligen jobba imorrn. Har inte fattat någonting i matten sen vi började och jag måste lära mig. Annars kommer jag aldrig klara resten. Vilket blir jävligt jobbigt.

Min header krabbar förresten så in i helvete hela tiden nu. Vet inte varför heller men jag får väl kolla upp vad det är. Bara så ni vet.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback