If I were God I would do all the things I'd like to do.

2010-01-13 | 20:15:11 | Permalink | Hästar
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Åt nyss världens godaste glass. Seriöst. Det var nästan underbart. Ibland förstår jag varför folk äter så mycket glass. Men åh, jag skulle kunna äta den i en evighet <3 Synd att man blir tjockis bara.

Jag vill ha häst. Jag vill verkligen ha det. Tänk att bara åka upp till stallet och där väntar en häst på en som ingen annan har med att göra. Nu låter det jätteelakt och självviskt, men fy vad härligt. En alldeles egen bästa vän! För det blir faktiskt som bästa vänner, oavsett vad alla tycker. Som Cardinal, han följer ju mig vart jag än går. Min älskling <3 Nackdelen är att jag måste dela Cadde med så många :( Självvisk som jag är (a) Men jag älskar honom över allt annat ändå. Han är min bäbisgris <3



Alltid smutsigast i hagen <3 Mitt hjärta!
INGEN KOPIERING TILLÅTEN!


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback