I'm on the corner waiting for a light to come on.

2010-01-11 | 19:36:08 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sitter i soffan hemma och har varit på väldigt bra humör idag. Kul att träffa Andreas och alla andra igen! Åkte in till sjukhuset efter skolan, träffade en läkare som äntligen var skitbra och brydde sig om att jag har ont av urinvägsinfektion hela tiden. Var otroligt lättande att få hjälp. Han gav mig ny medicin och berättade massor och bestämde grejer som kommer hålla på de närmsta 2-3 månaderna. Och det blir nog några återbesök och många prover men ÄNTLIGEN får jag hjälp!

Sitter och snackar med Carro och hon skickar filmer när jag rider som jag ska titta på. Åh älskar sånt :D Dock gamla videos, men så kul ändå! Tack Carro!

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback