Kall och frusen.

2010-01-06 | 19:30:30 | Permalink | Fotografier
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har jag frusit konstant sen sekunden jag gick upp ur sängen vid 13.00 och fram till nu. Det är så fruktansvärt kallt överallt och jag vet inte vad jag ska ta mig till! Kan ju inte sitta med jacka på inomhus...

Ligger i sängen i mitt rum och önskar att jag hade haft en TV här inne nu. Är rastlös och uttråkad men vet att jag inte kommer få se vad jag vill om jag sätter mig framför TVn där nere med mamma och pappa. Lyssnar i alla fall på musik och gör egentligen inte så mycket mer. Har bestämt mig för att göra om min hemsida, fhotografi.se nu under året. Vill ha något enklare och snyggare. Tror jag har en ungefär uppfattning om hur det ska se ut i alla fall. Ni får gärna hjälpa till med färger!

Jag har sån himla fotolust och vill bara att det ska bli april! Det brukar vara så härligt att ta kort då. Om det är en fin april annars kan vi lika gärna hoppa till maj direkt. Det är ju år när det bara är klegg och lera överallt i april, och det är inte kul. Vilket fall som helst, jag vill ha varmare klimat så jag kan ta kort på hästarna. Vill att utomhustävlingarna ska komma igång igen!


Lite sådär halvkass bild kanske, men ändå ._.


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback