Lite sen nyårslista för 2009.

2010-01-03 | 19:09:52 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, det gjorde jag faktiskt!
2. Höll du några av dina nyårslöften? -
Vad jag minns hade jag inga nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? -
Inte vad jag vet.
4. Dog någon som stod dig nära? -
Nej, tur det.
5. Vilka länder besökte du? -
I år har jag bara varit i Sverige.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? -
Mer tid med hjärtat mitt. Och dessutom mer tid med Cardinal!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? -
Det är svårt att säga, men 9 Juli lär ju vara kvar i minnet rätt länge.
8. Vad var din största framgång 2009? -
Haha, alla vinster med Cardinal <3
9. Största misstaget? -
Oj, finns tyvärr många..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? -
Ja, shit. Har varit sjuk och haft ont hela jävla hösten.
11. Bästa köpet?
Tågbiljetterna till älskling.
12. Vad spenderade du mest pengar på? -
Tågbiljetter och alkohol troligen. Stallet också iofs.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? -
Ja klart!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? -
We're all the winners - Nick Borgen
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? -
Gladare tror jag faktiskt.
16. Vad önskar du att du gjort mer? -
Varit med Cadde.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? -
Varit självvisk och tänkt mer på att leva nu.
18. Hur tillbringar du julen? -
Hos mormor och morfar först, sen hos farmor och farfar. Och tvärtom ibland.
19. Blev du kär i år? -
Ja <3
20. Favoritprogram på TV? -
Animal Cops Houston!
21. Bästa boken du läste i år? -
Eh... Tisdagarna med Morrie tror jag att jag läste 2009.
22. Största musikaliska upptäckten? -
Red hot chili peppers
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? -
Pengar!
24. Något du önskade dig men inte fick? -
Bob på min födelsedag :(
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? -
Handlade med David och Nellie i stan.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? -
Jag kan inte klaga faktiskt.
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? -
Töntigt nog - mig själv.
28. Vad fick dig att må bra? -
Cadde, stalletkompisarna, Bob, familjen.
29. Vilken kändis var du mest sugen på? -
Hugh Jackman (a) Och Bob såklart :D
30. Vem saknade du? -
Bob >:
31. De bästa nya människorna du träffade? -
Tror inte jag träffade så många nya, Bobs alla kompisar typ men ah. Inga fler tror jag inte.


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback