Nobody said it was easy, it's such a shame for us to part.

2010-01-14 | 20:52:18 | Permalink | Hästar
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Åh jag längtar till klockan tio för då ska jag fanemej sova så jävla gött. Är jättetrött.

Jag red ju tidigare ikväll. Fy vad bra det gick mot vad det brukar göra. Han har blivit så trött min kille, men han hoppar så bra och tvekar inte en sekund. Älskar att vi höjde till 1m och 22åringen som redan var rätt trött bara flög över med öronen spetsade och bara gjorde som bara Cardinal gör. Fy vad jag älskar dig, killen. Du är klippan i stormen <3 Och jag som har haft och fortfarande har kvar lite problem med rädsla tvekade inte utan bara red för jag VET att Cardinal bara hoppar. Hur fel man än kommer, han bara hoppar. Jag har lärt mig så mycket utav dig, tänker aldrig sluta älska dig <3


JAG ÄLSKAR DIG HJÄRTAT <3 DU ÄR BÄST.


Kommentarer
Postat av: frida

fin blogg!



tänkte höra om du kommer o fotar hemma i ens stall också eller bara på tävlingar? :D



har ju kalle i växjö nu, stod på klubben innan... (du kanske har ngt foto på oss i dina gömmor? har för mig att du fotat på nån tävling tidigare)

2010-01-24 @ 20:33:47
URL: http://lillwiberg.blogg.se/

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback