Så kan vi sjunga tillsammans om en längtan som aldrig blir still.

2010-01-13 | 16:19:39 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu snöar det ute igen! Jag har faktiskt ingenting emot snön. Men jag skulle väl inte precis tacka nej till sommar eller riktigt härlig vår. Fast det går ju inte nu, och då är väl snö det bästa alternativet... Fast det blir så jävla jobbigt i stallet så nu tycker jag nästan att snön kan försvinna. Lite i alla fall ._.

Idag ska jag bara sitta hemma och plugga hela kvällen, hur mycket plugg det nu blir. Ska i alla fall skriva en engelskauppsats som ska vara klar till imorgon. Sjuuuukt lamt. Menmen. Får tänka på annat, vilket jag har varit väldigt bra på de senaste dagarna.


Elvis kan vara lite söt ibland han också! (om det syns något)


Kommentarer
Postat av: Robert

Den elvisbilden stod i metro i somras, visade jag nånsin den? x)

2010-01-13 @ 21:40:41

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback