Sista natten inatt.

2010-01-05 | 00:36:11 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kakorna blev jättedåliga för hallonsylten rann ur ): Inte kul alls. Har inte orkat smaka en heller för jag åt för mycket deg och har ont i magen nu. Klart (y Men Bob sa att de blev goda i alla fall..

Sitter här framför teven och snart börjar Cold Case! Längtar efter att ut och träna och gå. Vill verkligen börja med det. Kanske ska ta tag i mig själv? Finns ju faktiskt rundor att gå runt om i Alvesta och jag kan ju ta med kameran. Får nog bli något sådant nu i veckan eller nästa. Kanske ska ta lite snöbilder, så får försöka ta mig ut nu innan snön försvinner.

Imorgon åker jag i varje fall hem från älskling. Han kommer ju dock hem till mig på torsdag igen, sen efter att han har åkt hem ses vi inte på två veckor igen. Inte kul... Men man får ju stå ut sålänge man går i skolan. 

Nu började Cold Case så ska kolla på det.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback