Skola, skola, skola och... skola.

2010-01-12 | 08:41:15 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Är i skolan och Andreas visar roliga grejer på datorn, hahaha. Svenska komiker är sjukt awesome <3

Idag ska jag till stallet, längtar som fan. Och jag slipper ta bussen hem också för mamma slutar vid tre så hon kommer och hämtar upp mig. Happy me! Och sen ska jag och Andreas och äta frukost, se om jag är hungrig för jag åt frukost idag på morgonen, för en gångs skull!

Har fortfarande ont av urinvägsinfektionen men förhoppningsvis går det över snart...


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback