Slowly the center of the universe shifts.

2010-01-28 | 08:35:54 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Åh vad jag är uttråkad. Fryser som fan men är inte trött idag i alla fall ;o Har engelska, sjukligt tråkigt och segt. Men man klarar sig. Min mage låter jättemycket och högt. Borde äta på morgonen men då måste jag gå upp så tidigt!

Andreas är inte här ännu, VART ÄR DU DEDDEPONKEN? Nej - jag vet vart han håller hus, han är på bussen! Segpropp. Hihi.

Idag ska jag rida, kul i det här vädret (om det ens blir av). Vi får väl se hur det blir med den biten. Nu ska jag faktiskt lyssna på Nejra och halvsova och sen ska jag nog för en gångs skull jobba lite. Måste skärpa mig!



Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback