The Lovely Bones.

2010-01-17 | 15:42:25 | Permalink | Mina åsikter
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tittade nyss på filmen The Lovely Bones. Sjukt bra film! Fast inte så konstigt att jag tycker det kanske, eftersom den är baserad på en utav mina två favoritböcker. Vet inte om ni läst Flickan från ovan? Det är i alla fall den boken som filmen är baserad på. Och om du ska se filmen så rekomenderar jag dig att läsa boken först, för den kan vara lite svår att förstå. Riktigt bra film i alla fall.

För er som vill veta är min andra favoritbok Tisdagarna med Morrie, båda böckerna är så fina. Slutar kanske inte precis som man vill att de ska sluta, men de är så fina båda två ändå!

Jag hade inte tänkt skriva mycket mer, tycker ni borde satsa på att läsa böckerna i alla fall. Det är dem verkligen värda.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback