You and I are paintin' pictures in the sky.

2010-01-18 | 21:23:38 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sitter i soffan hemma efter ett pilatespass tillsammans med min mamma! Kollar på Idrottsgalan, är rätt seg och har lite ont i huvudet om jag ska vara ärlig. Men det är väl bara nåt sånt här kvällsont.

Pluggar faktiskt lite, duktig som jag är. Har typografiprov imorgon, vet inte hur det kommer gå. Vet inte heller hur hårt det är x) Alltså, Katarina verkar ju inte bry sig så mycket men man kan ju i alla fall försöka att göra bra ifrån sig. Idrott på morgonen också. Bollspel. Yäy. Verkligen någonting jag kan göra också. Men antar att jag får åka och byta om i alla fall, annars får jag ju inte G.

Bara jag som har börjat bli sådär lagom trött på snön nu? Man kan inte ha några andra skor än Uggs eller andra varmfodrade om man inte vill frysa fötterna av dig, man måste klä sig varmt hela tiden för att inte frysa, det är bögjobbigt med hästarna eftersom snön gör allting halt och snön fastnar i hovarna. Blä allt blir så blött och kallt och nu vill jag bara ha vår igen!

På fredag har vi naturkunskap så måste göra klart en uppsats till dess, så måste jag skriva en uppsats i engelskan också. Svenskan kommer jag inte ihåg om vi hade nåt i ens :( Blev lite mycket denna veckan. Måste plugga matte till nästa måndag också. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback