It's a brand new day.

2010-06-01 | 09:35:04 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
God dag kära medmäniskor.

Sitter just nu i skolan. Har egentligen idrott men jag haringen lust att ha beach volleyboll när det regnar och har inte lust att betala för det. Så jag sket i det och åkte in för att plugga istället. Ska försöka hinna klart med det jag har kvar. Ska lämna in lite grejer också.

Tillbringade eftermiddagen och kvällen i stallet igårkväll och umgicks med vänner däruppe. Fixade och snackade om helgen och planerade lite hur det blir. Längtar till på torsdag då vi bestämmer allt på riktigt.

Men nu ska jag ägna min tid åt skolarbetet.
Peace.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback