Sommaren gör mig glad.

2010-06-27 | 15:10:32 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag vet att jag har varit otroligt frånvarande nu på senaste tiden. Men jag är ett utav alla fall där man låter sommaren gå ut över bloggen. Det är fint väder, och istället för att sitta inne och blogga eller ens blogga i mobilen så väljer jag att umgås med nära och kära, leva livet och njuta av värmen som vi får.

Jag kommer sannerligen skriva här under sommaren, men ni få läsare som är här, ni får förlåta mig för att jag är så fruktansvärt seg och dryg. Jag vill helt enkelt bara leva igen. Ni kommer också må bättre om ni är ute och leker i den underbara solen istället för att sitta inne vid datorn och läsa den här sorliga bloggen. Do me a favor - don't spoil the summer on this shit.

Peace, my lovers.


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback