Jag skapar min egen dag

2010-06-28 | 23:06:24 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ibland undrar jag vad jag tänker med på riktigt. Sitter just nu och hejjar på house att det ska bli klart. Det låter rätt bad. Och det är det nog också.

Dagen idag har varit väldigt upp och ner, och tyvärr mestadels neråt. Hade gärna sagt tvärt om, men nej, så vart inte läget. Läste en bekants blogg för en stund sen, och jag tror helt ärligt, att människan tror att hon blir stor och känd om hon beter och skriver som Kissie. Kan dock inte säga att jag är ett fan av allt det där, kan ju inte vara roligt att bara skriva lögner, eller?

Som jag skrev innan idag beställde jag hem lite kläder. Hehe... Vi får se vad min mamma säger. Fast, hon har ju inte så mycket att säga till om, och jag köpte faktiskt inte ett enda par skor (!!!). Kors i taket där ja.

Nu ska jag dock fortsätta min lilla upptäcksfärd på Internet. Det är sånt man gör när man bor i Alvesta.

Peace.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback