Bad romance.

2010-03-16 | 14:14:08 | Permalink | Mina åsikter
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vet ni vad jag har tänkt på? Människor som tvingar sin partner att sluta umgås eller prata med folk för att de blir svartsjuka eller inte tycker om dem är nog de sämsta partners man kan ha. Och jag är sån, det vet jag själv. Så jag ska sluta med det. Förstår mig inte på folk som påstår att de litar på sin partner men sen ändå förbjuder honom eller henne att umgås med en viss person. Hur kan man då kalla det tilit?

Som sagt, jag vet att jag är precis sådan. Men jag försöker i alla fall förbättra mig.
Peace.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback