5 juni Ridskolans Dag.

2010-05-26 | 20:13:50 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu sitter jag här hemma och letar frenetiskt efter bilder på Birk Borkason. Ni vet Birk, Ronja Rövardotters kompis? Jag och en annan tjej från stallet ska rida en stafetthoppning, utklädda till Ronja Rövardotter och Birk Borkason! Och jag ska självklart vara Birk. Haha!

Som ni kanske förstår måste jag hitta utklädningskläder och det har jag inte en aning hur jag ska göra. Den 5e juni ska jag ha dem, kan ni hjälpa mig? Vet ni något ställe där man kan köpa dessa kläder? Hjälp mig!



De har ju likadana kläder ungefär, bara lite olika färger och tillbehör.


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback