Baby, baby, baby oh.

2010-05-26 | 14:09:11 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu har jag precis gjort klart mitt prov. Fick inte alla rätt men mer än hälften så jag lär ju få G. Haha hoppas på högre resultat, men det får vi la se då! Det är bara två och en halv vecka kvar i skolan, och det glädjer mig verkligen. Jag saknar sommarlovet och denna sommaren kommer troligen bli rätt så awesome! Planerat nu är Göteborg, Metal Town, Falsterbo Horse Show, stallet, ja det är en del. Kanske blir Öland också, hoppashoppas!

Men jag ska nog smyga hem snart, känner ingen anledning till att vara kvar i skolan nu när jag har gjort provet. Då kan man faktiskt lika gärna göra sina uppgifter hemma. Jobbar bättre där än här i alla fall...

Peace, lovers.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback