Efter regn kommer solsken.

2010-05-04 | 16:29:27 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det kändes som om jag skulle dränkas lite smått när jag gick till bussen innan. Det regnade, och regnade och verkade inte vilja ta slut heller. Men när jag satt på bussen klarnade det plötsligt upp och när jag steg av var det strålande sol och då såg man verkligen hur fint allting blev efter regnet. Allting var grönt och fint så jag ville bara sätta mig vid en bänk med vänner och äta glass.


Tog kort på mina ninisar också.

Tuffsen :)


Dorran :3

Kommentarer
Postat av: Majah

Tjenare :)

Titta görna in på min blogg och rösta vilken design ni tycker jag ska ha. Kram

2010-05-04 @ 18:33:23
URL: http://awwsomee.blogg.se/

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback