God dag!

2010-05-14 | 14:09:57 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har jag en slappdag, gör ingenting särskilt alls. Hur skönt som helst eftersom jag har så fullt upp hela tiden annars. Hade i alla fall tänkt åka ner till bokhandeln och införskaffa en utav grejerna som jag behöver till min mammas Mors dagpresent!

Ligger i alla fall i sängen nu och tittar på Sex and the City. Får nog dra mig neråt byn snart dock. Ha det sålänge, pussen!

Kommentarer
Postat av: Nena Schönberg

Jäkligt skänt med slapp dagar aså

2010-05-16 @ 21:47:45
URL: http://www.mondoblog.se/nena

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback