I'm goin' back to the start.

2010-05-06 | 10:42:56 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Skickade nyss iväg ett mail med den sista inlämningsuppgiften i engelska. Eller ja, vi lär ju få fler uppgifter innan terminen är slut, men nu har jag i alla fall inte något som ligger och väntar någonstans - vilket är jätteskönt!

Sitter här och funderar på vad jag ska göra härnäst. Det smartaste vore att göra lite naturkunskap, men jag funderar nästan på att ta med mig datorn till min kära pojkvän och jobba när vi har lite tid över i helgen. Det ska ändå vara dåligt väder och eftersom jag missar en hel skoldag vill jag såklart ta igen det. Men vi får se hur det blir, jag har inte packat klart allting ännu och väskan står där hemma och väntar på mig. Är lite stressad faktiskt.


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback