It's a better day tomorrow.

2010-05-03 | 20:49:44 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Åkte upp till stallet i några timmar nu i eftermiddag. Kom nyss hem med kalla fingrar och halvfrusna ben. Påtal om ben, provade att vaxa benen innan. Det var ett väldigt dåligt vax måste jag säga. Sen vet jag inte när det funkar bäst, för nu hade jag inte rakat benen på hela helgen, men det fungerade inte bra i alla fall! Gjorde inte ont, men hårstråna lossnade inte heller.

Nu sitter jag och kollar på Bonde söker fru till Emmas (troligen) förtjusning och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon. Jag sitter också och drömmer och Emmas hår och hoppas att jag klarar av att spara ut mitt hår så det blir lite längre.

Men nu ska jag återgå till Bonde söker fru och senare Hollywoodfruar och kära Maria!

Peace!


Bilden är söt, säg inget annat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhaa fan vilken gullbild!;) Bondesöker fru<3333333333333333 ha

2010-05-04 @ 10:51:44
URL: http://designek.blogg.se/

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback