Negerbollens dag!

2010-05-10 | 18:28:07 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Imorgon är det negerbollen, eller chokladbollens, vad man väljer att säga, dag! Jag själv har alltid sagt negerboll, är uppväxt med att det heter så, men folk får säga vad de vill enligt mig!

I vilket fall som helst, jag hade gärna firat denna dag med att köpa en att mumsa på, men som det ser ut nu har jag inte så mycket pengar på kontot och jag väljer att inte använda dem till det. Jag hoppas dock att ni andra har råd att köpa en boll eller i alla fall bakar en själva!

Själv tycker jag kokos är godast, men jag vet att många, nästintill de flesta tycker bättre om pärlsocker. Åter här låter jag folk tycka vad de vill, alla har ju olika smak.

Men vad kallar ni denna kakaobollen? Negerboll eller chokladboll?


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback