Som ett färgfotografi är jag glansig inuti.

2010-05-05 | 14:07:51 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Försöker skapa ett konto på tradera, men mina föräldras personnummer är redan använda som användare och då kan man inte göra ett till. Men nu är det så att jag inte kommer ihåg epostadresserna och jag måste ha dem för att kunna få nya uppgifter! Så allt krabbar med mig nu, så jag får ringa till suporten sen :(

Anledningen till att jag vill ha ett konto till tradera är för att jag sitter här och dreglar över en jättefin väska! En läderryggsäck i retrostil som jag verkligen vill ha. ÅÅÅH. Dumma tradera.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback