Sommaren, kom till mig nu!

2010-05-28 | 09:31:59 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ännu en vacker dag och jag mår bra. Helg och ännu en vecka närmare sommarlovet väntar snart. Längtar och vill ha sol och bad. Lycka och bra musik. Taggar sommaren!

Lyssnar på Lasse och andra människor jag förknippar med sommaren och hoppas att SMHI har fel med sina prognoser de kommande dagarna. Vi behöver inget mer regn, det räcker med det vi redan har haft. Nu vill vi ha sommarkänslor och sommarväder så det smäller om det.

Saker jag längtar efter:
Tills Lisebergs utsiktstorn görs om till ett fritt fall
Tills jag kan träffa Bobälskling igen
Tills jag och Andreas hittar på massa bus i sommarvärme
Sommarvärme(!!!)
Bruna ben och barfotanätter
Tills jag kan se Sex And The City2
Hästarna på sommarbete
Bad i sjö och hav
Metaltown
Falsterbo Horse Show
Jordgubbar med smält choklad och grädde
Sena nätter och tidiga mornar
Liseberg
Gotland
Mormor och morfar
Utomlandsresa
Nanna
Tävlingar
Vänner och skratt
Fester och mys
Sommarnätter i sällskap
Leva fritt

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

SATC 2 såg jag igår, riktigt bra var den! :D blev inte besviken!!

2010-05-30 @ 22:16:53
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

SV; Haha, det var det också!! :D



Tack så jättemycket! :D



Kram

2010-05-30 @ 23:20:59
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback