Tamed with confidence of a brighter future.

2010-05-09 | 23:26:12 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har inte gått och lagt mig ännu, och vill inte göra det heller för jag orkar inte ha någon morgondag. Nu låter jag sjukligt deppig men jag har verkligen ingen lust att åka till skolan och ha matte imorgon eftermiddag. För jag ligger så jävla efter, och jag orkar inte ta tag i det ännu. Har ingen ork kvar till skolan längre - orkar inte.

Sitter i alla fall här och har kollat igenom ELLE och Glamour lite snabbt. Mycket badmode just nu, och det är inte jag så mycket för. Vill ha mer skor och skor och skor, typ.

Men, får väl gå och sova snart ändå antar jag. Pussen och natti.

Jag älskar dig Bob. Bästa jag vet <3

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback