Trött och sliten efter helgens bravader.

2010-05-03 | 10:35:58 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Morrn allihopa.
Är helt slut efter helgen och jag orkar verkligen inte gå till skolan idag. Har matte och jag vet att jag borde plugga, men just idag känner jag att jag bara har lust att vara själv hela dagen. Kanske åker upp till stallet sen, men vi får se. Ska i vilket fall som helst försöka få en del gjort i skolan.

Kollar på TVshop nu, de snackar om en ånggrej som tydligen ska göra helt hemmet "rent och fräscht". Man undrar ju dock hur rent och fint det blir? Älsklingen hade provat någon sån grej som inte varit den bästa, haha. Men ja, vissa grejer fungerar säkert skitbra, medan andra är rent ut sagt skit.

Peace.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback