Himlen regnar ner.

2010-05-04 | 14:50:24 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hade fått en kommentar om vart jag kollar mina horoskop, eftersom de verkar stämma så bra. Och det är här jag läser om hur mina dagar ska vara! En enligt mig väldigt bra hemsida. Tycker det har passat in jättebra på mig, än så länge i alla fall!

Nu har jag suttit och gjort en grymt tråkig uppgift i datorkunskap, och skulle egentligen fortsatt, men, så blev det inte. Har suttit och kollat runt på olika bloggar och blivit inspirerad till naglar, bak och sommaren. Längtar så in i!

Ska nog faktiskt försöka jobba en liten stund nu.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback