Vad jag bryr mig om är att höra dig andas.

2010-05-10 | 20:53:45 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Och så var yttligare en ny design och nu är det väldigt enkelt, men det får faktiskt vara så också. Orkar inte med massa pluttesnutte överallt, vill bara ha det som det är. Och det är såhär det är.

Får börja jobba med matten snart antar jag, måste få skiten gjord. Men jag tror faktiskt jag skiter i det ikväll och tar massa andra uppgifter. Måste börja med några uppgifter i naturkunskapen som jag har på hög. Saken är att jag inte har en aning om hur mycket det är, egentligen. Shit. Har fullt upp hela tiden, det tar aldrig slut!

Kollar för övrigt på "En plats på landet" och de visar just nu en ombyggd kyrka. Fy vad fint det är! Verkligen helt magiskt. De har gjort ett fantastiskt jobb och jag skulle lätt flytta in där om jag hade råd. Galet snyggt! Dock hade jag nog inte velat bo på en kyrkogård, seriosly.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback