Yttligare en ny vecka - en vecka närmare sommaren.

2010-05-24 | 13:48:27 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu var det längesen jag skrev, men jag har låtit bloggen vila lite när jag varit iväg och sen haft älsklingen hemma.

Har funderat fram och tillbaka hur länge som helst nu, men kommer inte fram till någonting. Så jag får se hur jag gör, om det blir någonting eller ingenting alls. Jag har försökt att bestämma mig för att vänta med att bestämma mig om det, men det har inte hänt så mycket i den fronten ännu. Jag kan inte sluta tänka på det och det gör mig galen!

Jag har i alla fall haft en fantastisk helg. Som sagt så vart älskling hemma och vi har umgåtts med nära och kära hela helgen. Det fantastiska vädret har bara gjort allting mycket bättre! Träffade människor jag saknat i fredags, och i lördags var vi ute hos mormor och morfar för att fira deras födelsedagar. Och igår firade vi min kusin, och innan dess satt vi och spelade Alfapet i solskenet.

Peace.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback