9 november 2010

2010-11-09 | 09:13:17 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag spenderar numera mina dagar i stallet, eftersom jag har tagit hem en häst. Han kom i lördags så jag har inte hunnit träffa honom så mycket ännu, men det ska nog gå bra. Han är en fin häst, väldigt snäll och trevlig att ha och göra med.

Annars gör jag inte mycket. Det är sannerligen mycket stallet nu, och skolan såklart. I helgen kommer mitt hjärta, saknar honom så det blir nog bra med det också. Längtar efter jullovet, och julen. Vill ha det nu! Inte långt kvar dock. Tur det.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback