Harry Potter and the deathly hallows.

2010-11-24 | 16:32:00 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag var på Harry Potter förra veckan, tillsammans med några bra tjejer från klassen min! Och den var allt jag hade förväntat mig och lite till. Jag satt på helspänn hela föreställningen och ville aldrig att filmen skulle ta slut! Dock hade en kissepaus varit hur bra som helst. Åh jag vill inte förstöra filmen för de som inte har sett den så jag ska inte skriva någonting, men jissus vad awesome den var! Helt galet.


Jag och Harry är bästa vänner, fastän mycket olika...

Kommentarer
Postat av: emilia

Hej! :)

Har startad dagens blogglucia! :)

Var med i chansen till att stråla på min blogg under hela december! :)

KissN'Hugs<3

2010-12-03 @ 17:57:01
URL: http://diaryframe.blogg.se/

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback