Tillbaka med ny gnista!

2010-11-24 | 14:15:35 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Haha jag måste ju faktiskt vara den sämsta bloggaren i världen? Är så fruktansvärt seg och skriver ju inte ens inlägg längre! Men det får bli ändring på detta. Har bara varit så jäkla mycket i stallet nu på senaste. Varit sjuk har jag också hunnit med. Är fortfarande sjuk faktiskt, men jag är i alla fall i skolan idag.

Jag ska försöka fixa min nya design inom kort. Ska bara ta någon bra headerbild så jag kan göra en ny header. Höst funkar ju inte riktigt nu med all snö, eller? Nja.

För övrigt - JAG ÄLSKAR SNÖ! Är så glad att det kommit mer och den här gången RIKTIG snö, riktig kyla och riktig halka. Har inte halkat ännu i år, trots att jag var påväg när jag gick från bussen idag. Men, ja vi får väl se hur det blir med den saken.

Peace, for now!

Ni får en oredigerad, ful bild på mig!


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback