Återigen, shoppingbehovet är framme.

2010-10-04 | 22:57:57 | Permalink | Shoppingbehov
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Känner att jag inte uppdaterar den här modekategorin speciellt ofta, men ehehehe ni får la klaga i så fall!

Jag har i alla fall hittat miljontals skor som jag vill ha, och jag önskar jag var ekonomisk oberoende så jag skulle kunna köpa alla dessa, men tyvärr säger jag då. Det är jag icke!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Seriöst sånna skor är så jävla snygga <3 och fan sjukt sköna med, köpte ett par wedges förra veckan, jag är jätte kär i dom verkligen :D

2010-10-05 @ 02:11:29
URL: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback