Cause I had a great day.

2010-10-11 | 09:51:41 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har haft en fabolous helg må jag säga. Gårdagen var väl rätt seg och tråkig, men lördagen var i alla fall jävligt  najs! Hade så jäkla kul med alla på Soffans födelsedagsfest att det var helt galet. Många roliga minnen därifrån i alla fall, vad vi kommer ihåg.

Nu sitter jag i skolan och har håltimme fram till kvart över tolv. YES säger jag bara, eller också inte. Hatar håltimme. Så jävla onödigt. Just håltimmen idag är ännu mer onödig. Vill bara spy lite på min lärare idag faktiskt. Men vad gör man inte för betygens skull. Huh.

Peace.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback