Emmas blogg, Design EK.

2010-10-06 | 17:34:21 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu har jag suttit och gjort några enklare förändringar på Emmas blogg. Vill ni se? Klicka här!

Emma är en jätteduktig konstnär, måste jag säga. Ni har ju sett hur fint porträttet hon målade av mig vart. Så då kan ni tänka er hur alla hennes bilder ser ut! På sin blogg har hon i alla fall lagt upp några bilder på hennes tavlor och porträtt och de får i alla fall mig att häpna!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack återigen min vän!<3

2010-10-06 @ 18:08:12
URL: http://designek.blogg.se/

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback