Goodnight Sweden!

2010-10-20 | 22:25:48 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Imorgon börjar jag sent. Så jag passar på att sitta uppe lite längre ikväll. Jag är en kvällsmänniska. Hatar mornar. Hatar att stiga upp tidigt, om jag inte vill stiga upp tidigt vill säga. Då kan det vara skönt. Att stiga upp tidigt på julafton är också rätt okej, mest bara för att jag fortfarande är som ett barn när det gäller jul. Förutom att jag kanske inte är lika besatt av julklappar längre. Men jag hatar att gå upp tidigt, älskar att vara uppe länge. Jag är en kvällsmänniska.


Jag är dum i huvudet också.


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback