"Han fick stryk av en främling och hur skulle han kunna hålla tillbaka tårarna?"

2010-10-17 | 22:31:04 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Håkan kan göra vilken meningslös kväll som helst helt fantastisk. Men det gör ont i mig, för troligen kommer jag missa mannens spelning i Göteborg. Och det suger. Det suger så jäkla mycket och jag vill bara skrika så arg jag blir. Men vad gör man? Ja vad gör man.

 

Jag var tvungen att förändrar nånting

-

Dagen har varit till större del jobbig. Jag har ont i huvudet hela tiden och det gör hela mig irriterad och trött. Jag stressar hit och dit, vet inte alls som händer, måste göra men orkar inte. D e t ä r f ö r m y c k e t ! Känner mig bortsprungen, verkar inte som om jag vill hitta hem. Kanske blir bättre på fredag, vad vet jag?

Peace.


Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: oh tack! :D kolla här så finns det en bild på den jag använde http://www.lioa.se/?p=927 ! kram

2010-10-18 @ 13:12:30
URL: http://lioa.se

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback