Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

2010-10-13 | 22:30:29 | Permalink |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Du är den finaste som finns. Den bästa musikern på denna jord! Du får mig att vilja skratta och gråta på samma gång, du får hjärtat att slå fort och sakta och du får mig att vilja hoppa upp och ner och skrika. Din musik är den bästa jag vet, och förutom Bob finns det ingen människa som är så vacker som du! 10 år sedan idag. 10 fucking år sedan och jag älskar att du släppte den där skivan. Och jag älskar att du släppte en till idag. Jag väntar på min. Jag väntar. Och vet du vad? Vad som än händer ska vi ses i November. Om biljetterna så tar slut och jag får stå utanför Scandinavium i regn och snö så ska jag inte missa din musik den här gången. Ingenting ska få mig att missa din musik den här gången. Den här gången är det du och jag. Duochjag ihop.


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback