Julaftonsdrömmar.

2010-10-27 | 13:44:30 | Permalink | Filosofier
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kära vänner.
Jag vill ha jul, verkligen. På riktigt! Vill ha alla mysiga jullåtar, förrutom låtarna "Nu är det jul igen" och "Julgrisen". De andra är rätt så mysiga, så vill gärna ha allt sånt där nu jatack. Pepparkaksbak, julklappsinslagning, glögg, julprogram på TVen och julskyltning. Allt det där - jag älskar det! Jul är något alldeles extra.

Och jag vet förresten att jag skrev om det här för någon månad sen, men jag vill ha jul nu! Vill ha jullov istället för höstlov. Hellre det liksom. Mycket bättre och mysigare. Hehe.

Helgalen julafton 2007.


Hahaha herregud vad liten och apsöt Nanna var!


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback