Kunde inte komma på någon rubrik.

2010-10-03 | 18:18:56 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Åkte hem från Nanna idag. Var verkligen hemskt att se henne stå där ute på rampen, helt ensam och vääääldigt olycklig. Inte det att hon inte klarar av att vara ensam, men hon blir så ledsen när man åker. Och det skär i hjärtat. Till och med så att mina ögon tårades när jag åkte därifrån. Hemskt.

Nu i eftermiddag har jag varit med mamma och pappa i skogen och plockat svamp. Tycker det är roligt att gå runt i skogen och så, men nu är det så jäkla mycket älgalöss som sätter sig på en och kryper in i håret, och det är så jäkla äckligt! Dessutom är jag helt livrädd för spindlar, och jag har sett lite för många spindlar idag känner jag.

Nu sitter jag i alla fall här, nyduschad oc väntar på att ridsporten ska börja på Eurosport kvart i sju. Rätt ok söndag ändå!

Peace.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback